خبر فوری

 
بی ال ای: در حملات بولان و پنجگور 6 نظامی پاکستانی کشته شدند
کد خبر :1416802696

11:35 1402/12/10


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بولان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان بولان,

ارتش آزادی بخش بلوچ از کشته شدن 6 نظامی پاکستانی طی عملیات های خود در ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از کشته شدن 6 نظامی پاکستانی طی عملیات های خود در ایالت بلوچستان خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشت: ارتش اشغالگر پاکستان از 7 روز گذشته در حال انجام عملیات در بولان و مناطق حومه است، در این عملیات ارتش دشمن مناطق مسکونی را هدف شلیک توپ و خمپاره قرار داده و با گروگانگیری زنان و کودکان از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فداییان ارتش آزادی بخش بلوچ روز گذشته نیروهای ارتش دشمن را در حوالی منطقه سنجاول مورد حمله قرار دادند. وی افزود: فداییان بلوچ ما این حمله را با هلاکت یک نظامی دشمن به وسیله اسلحه تک تیرانداز آغاز نمودند. در این حمله فداییان بلوچ ما از سلاح های سنگین و خودکار استفاده کردند که منجر به هلاکت 3 نظامی دیگر دشمن و زخمی شدن چندین تن دیگر شد.

وی گفت: در جریان این حمله خیمه های ارتش دشمن دچار آتش سوزی شد و تمامی تجهیزات آنان از بین رفت. سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ تصریح کرد: فداییان بلوچ ما همچنین مورخه 23 فوریه پاسگاه نگهبانی اردوگاه ارتش پاکستان واقع در محله بکرا مندی در منطقه رخشان ندی شهرستان پنجگور را نیز توسط اسلحه نارنجک انداز هدف قرار دادند که در نتیجه انفجار نارنجک های پرتاب شده 2 نظامی مستقر در پاسگاه در دم به هلاکت رسیدند.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد. ما بر عزم خود برای تداوم حملات تا زمان خروج کامل ارتش اشغالگر پاکستان از بلوچستان تأکید می‌کنیم.

ارسال نظر

 
1