خبر فوری

 
دیدار های فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان با رهبران نظامی آذربایجان در باکو
کد خبر :1416671388

10:27 1402/08/11


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده نیروی هوایی ارتش آذربایجان, معاون وزیر دفاع آذربایجان, وزیر دفاع آذربایجان,

امیر ارتشبد سید عاصم منیر فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان طی سفر رسمی خود به آذربایجان با رهبران نظامی این کشور دیدارهای جداگانه ای انجام داد.


باکو: به گزارش راز نیوز| ارتشبد سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در جریان سفر خود به آذربایجان، علاوه بر دیدار با الهام علی اف رئیس جمهور این کشور، طی دیدارهای جداگانه ای با ژنرال ذاکر حسن اف وزیر دفاع، ژنرال کریم ولی اف معاون اول وزیر دفاع و فرمانده ستاد کل، و سپهبد رامیز طاهروف رئیس ستاد نیروی هوایی آذربایجان و معاون وزیر دفاع، در رابطه با امور دوجانبه به رایزنی پرداخت.

روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR گزارش داد که ژنرال ارتشبد سید عاصم منیر طی سفری رسمی با دستورکار ارتقای همکاری های دفاعی، نظامی و آموزش نظامی میان دو کشور برادر پاکستان و آذربایجان، در باکو حضور دارد.

وزیر دفاع آذربایجان در دیدار با هیئت نظامی پاکستان، با تاکید بر اینکه همکاری های نظامی دوجانبه و سه جانبه آذربایجان، پاکستان و ترکیه مبتنی بر روابط دوستانه و برادرانه است، به اصلاحات انجام شده در ارتش آذربایجان تحت رهبری رئیس جمهور آذربایجان اشاره کرد.

در ادامه بیان شد که فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان در دیدارهای خود با فرماندهان نظامی آذربایجان آمادگی های عملیاتی نیروهای مسلح این کشور را مورد تمجید قرار داد.

از طرفی رهبران نظامی و سیاسی آذربایجان حمایت مداوم پاکستان از این کشور را مورد تمجید و تقدیر قرار داده و تعهد خود برای ارتقای همکاری های متقابل بین دوکشور و نیروهای مسلح آنها به سطح جدید را ابراز داشتند.

ارسال نظر

 
1