خبر فوری

 
پاکستان: حملات نظامی اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران را قویا محکوم می کنیم
کد خبر :1416214242

11:09 1403/08/05


برچسب ها : اسرائیل, اسلام آباد, بیانیه, پاکستان و ایران, تهران, حملات تروریستی, رژیم صهیونیستی, محکوم کردن, محکومیت, وزارت امور خارجه پاکستان,

پاکستان در بیانیه ای حملات اسرائیل به ایران را قویا محکوم کرده و گفت: حملات نظامی اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران نقض فاحش منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان در بیانیه ای حمله بامداد امروز شنبه اسرائیل به ایران را قویا محکوم کرد.

بر اساس متن بیانیه: حملات نظامی اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران نقض فاحش منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است؛ این حملات مسیر صلح و ثبات منطقه ای را تضعیف می کند و همچنین باعث افزایش تنش خطرناکی در یک منطقه ای که از قبل بی ثبات است، می شود.

وزارت امور خارجه پاکستان در این بیانیه، اسرائیل را مسئول تشدید تنش ها در منطقه عنوان کرد و افزود: اسرائیل مسئول کامل چرخه فعلی تشدید و گسترش درگیری ها است.

پاکستان از شورای امنیت سازمان ملل می خواهد تا نقش خود را برای حفظ صلح و امنیت بین المللی ایفا کند و گام های فوری برای پایان دادن به بی پروایی اسرائیل در منطقه و رفتار جنایتکارانه آن بردارد. همچنین جامعه بین المللی نیز باید نقش خود را برای بازگرداندن صلح و امنیت منطقه ای ایفا کند.

 

ارسال نظر

 
1