خبر فوری

 
پاکستان میزبان کنفرانس توسعه تجارت پاکستان_آفریقا و نمایشگاه تک کشوری در قاهره
کد خبر :1414380102

11:29 1402/10/19


برچسب ها : پاکستان و آفریقا, پاکستان و مصر, تجارت, دولت موقت, سرمایه گذاری, قاهره, وزیر بازرگانی پاکستان,

دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت و صنعت پاکستان گفته است که پاکستان میزبان کنفرانس توسعه تجارت پاکستان_آفریقا و نمایشگاه تک کشوری در قاهره پایتخت مصر خواهد بود و این حلقه ای از تمایل پاکستان برای تقویت مناسبات اقتصادی اش با مصر می باشد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر گوهر اعجاز وزیر تجارت و صنعت پاکستان گفته است که پاکستان میزبان کنفرانس توسعه تجارت پاکستان_آفریقا و نمایشگاه تک کشوری در قاهره پایتخت مصر خواهد بود و این حلقه ای از تمایل پاکستان برای تقویت مناسبات اقتصادی اش با مصر می باشد.

به گفته وی، او به همراه احمد سمیر همتای مصری خود مرکز کنوانسیون بین المللی را امروز سه شنبه 19 دی افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: بیش از 100 شرکت از سوی پاکستان در این کنوانسیون شرکت خواهند کرد که قرار است از 19 تا 21 دی ماه در قاهره برگزار شود.

شایان ذکر است تیم همراه وزیر بازرگانی پاکستان شامل معاون وزیر تجارت، رئیس اجرایی سازمان توسعه تجارت پاکستان، دبیر هیئت سرمایه گذاری و دیگر مقامات ارشد وزارت بازرگانی و هیئت سرمایه گزاری، می باشد.

گفتنی است که پس از این کنفرانس که مورخه 19 دی برگزار می شود، مورخه 20 و 21 دی نمایشگاه دو روزه تک کشوری برگزار می شود که بیش از 200 تاجر، به نمایندگی از بخش های صنعت، مواد غذایی و کشاورزی، خدمات و تجهیزات مهندسی پاکستان حضور خواهند داشت و علاوه بر آن بیش از 150 نمایندگان اتاق های بازرگانی و تجار برجسته از منطقه آفریقای شمالی و خاورمیانه در قاهره جمع خواهند شد. هدف از برگزاری این رویداد افزایش تجارت، ترویج سرمایه گذاری مشترک و همکاری های متقابل بین پاکستان و کشورهای منا است.

ارسال نظر

 
1