خبر فوری

 
 
وزیر موقت تجارت پاکستان: مصمم برای همکاری نزدیک با ژاپن و یادگیری استراتژی های تجاری این کشور هستیم
کد خبر :1413791634

10:25 1402/06/24


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, تجارت, روابط اقتصادی, سفیر ژاپن, صنعت خودرو, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان,

میتسوهیرو وادا سفیر ژاپن در اسلام آباد با دکتر گوهر اعجاز وزیر موقت تجارت پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| میتسوهیرو وادا سفیر ژاپن در اسلام آباد با دکتر گوهر اعجاز وزیر موقت تجارت پاکستان دیدار کرد.

براساس گزارش، این دیدار با هدف تجدید روابط تجاری پاکستان و ژاپن و تاکید بر امکان افزایش تجارت دوجانبه در بخش خودروسازی ژاپن و سایر بخش‌ها مانند نساجی و کشاورزی برگزار شد.

دکتر گوهر اعجاز وزیر فدرال با تاکید بر اهمیت شیوه های تجاری نمونه ژاپن و شهرت جهانی آن به عنوان پیشرو در تجارت بین المللی، تنها راه تجارت را روش ژاپن در بازرگانی عنوان کرد و گفت: مصمم برای همکاری نزدیک با ژاپن و یادگیری استراتژی های تجاری این کشور می باشیم. وی ضمن ابراز عزم عمیق پاکستان برای احیای روابط تجاری خود با کشور ژاپن، از این کشور برای همکاری دعوت به عمل آورد.

وزیر فدرال پاکستان افزود: پاکستان پتانسیل عظیمی را برای توسعه و همکاری که در این مشارکت وجود دارد به رسمیت می شناسد.

سفیر ژاپن در این میان با برجسته سازی اهمیت نقشه راه جامع جهت همکاری و افزایش صادرات به ژاپن، تصریح داشت که این نقشه راه به عنوان رهبری جهت تسهیل تجارت هموار میان دو کشور و مستحکم نمودن روابط اقتصادی نقش ایفا خواهد کرد.

در این نشست بر روی بخش معتبر خودروسازی ژاپن تمرکز و گفته شد که ژاپن پیشرو جهانی در تولید خودرو است و پاکستان فرصت های زیادی برای همکاری و رشد تجارت در این بخش می بیند.

ارسال نظر

 
1