خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو نظامی ارتش پاکستان توسط نیروهای مسلح بلوچ
کد خبر :1413790602

16:38 1403/03/22


برچسب ها : BLF, FC, افراد ربوده شده, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, ربوده شدن, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

پس از گذشت یک روز از ربوده شدن دو نظامی ارتش پاکستان از شهر تربت، یکی از گروه های تجزیه طلب بلوچ امروز در بیانیه ای مسئولیت این اقدام را برعهده گرفت و از آزاد کردن این افراد خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو نیروی سپاه مرزی FC ارتش پاکستان ظهر روز دوشنبه توسط عناصر مسلح ناشناس از منطقه آپسر شهر تربت ربوده شدند.

از طرفی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF امروز در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت این اقدام، گفت: دو سرباز نیروی سپاه مرزی به نام های بشیر احمد فرزند منظور و رازق فرزند میا داد را شبه نظامیان سازمان از منطقه آپسر شهر تربت شهرستان کیچ بازداشت کردند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی سازمان تجزیه طلب، تصریح کرد: دو نظامی ضمن ابراز شرمندگی در خصوص عضویت در ارتش اشغالگر پاکستان، با اعتراف به اشتباه خود، متعهد به استعفا از ارتش پاکستان شده و بیان داشتند که در آینده برای امرار معاش، کارگری خواهند کرد.

سخنگو افزود: سازمان بی ال اف با دادن فرصتی دیگر به این سربازان، آنها را بخشیده و آزاد کرد.

گهرام بلوچ خطاب به جوانان بلوچ، گفت: از جوانان بلوچ می خواهیم که با پیوستن به ارتش و سایر نیروهای امنیتی پاکستان اشغالگر صرفاً به خاطر اشتغال، از شریک شدن در جنایات جنگی و نسل کشی بلوچ ها، خودداری کنند.

وی از نسل جوان بلوچ دعوت کرد تا تنها برای حقوق و امرار معاش در عوض پیوستن به ارتش پاکستان، با پیوستن به سازمان جبهه آزادی بخش بلوچستان، به وظیفه ملی خود برای آزادی بلوچستان عمل کنند. ملت بلوچ با استقلال از اشغال پاکستان نه تنها به ملتی معتبر در جهان تبدیل می‌شود، بلکه می تواند بر پایه منابع خود با سرعت رشد کرده و سریعا بیماری های اجتماعی سیستم استعماری پاکستان چون فقر، عدم اشتغال، بیماری و بی سوادی را ریشه کن کند.

ارسال نظر

 
1