خبر فوری

 

ریاض: به گزاترش راز نیوز | ولیعهد عربستان سعودی طی تماس تلفنی با نخست وزیر پاکستان موضوعات مورد علاقه دوجانبه را مورد گفتگو قرار داد.

صبح امروز محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد عربستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر تازه منصوب شده پاکستان تماس گرفت و منصب جدید را به وی تبریک گفت.

در همین حال، شهباز شریف از تماس تلفنی و همچنین پیام تبریک پرشور وی که بلافاصله پس از تصدی پست نخست وزیری ارسال شد، تشکر کرد.

وی همچنین ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی بیان کرد: مردم پاکستان عشق و احترام زیادی نسبت به حاکم و ولیعهد عربستان سعودی قائل اند.

نخست وزیر پاکستان حلول ماه مبارک رمضان را به رهبری عربستان سعودی و همچنین مردم این کشور تبریک گفت و دعا کرد این ماه مبارک برای مسلمانان سراسر جهان صلح و رفاه به همراه داشته باشد.

وی از عربستان سعودی به دلیل تعهد و حمایت تزلزل ناپذیرش از پاکستان قدردانی کرد و افزود: پاکستان به روابط تاریخی، عمیق و برادرانه خود با عربستان سعودی افتخار می کند و هر دو کشور همواره در شرایط سخت و دشوار در کنار یکدیگر ایستاده اند.

شهباز شریف بار دیگر بر دعوت خود از ولیعهد سعودی برای سفر رسمی هرچه سریعتر به پاکستان تأکید کرد و گفت: مردم پاکستان منتظر استقبال گرم از ولیعهد عربستان سعودی هستند.

در پایان این مکالمه تلفنی، محمد بن سلمان از نخست وزیر پاکستان به دلیل ابراز احساسات گرمش تشکر و قدردانی کرد و ضمن تأکید بر حمایت عربستان سعودی از پاکستان، اظهار داشت: دو کشور روابط برادرانه نزدیکی دارند.

ارسال نظر

 
1