خبر فوری

 
 
هلاکت 7 تروریست در جریان حمله تروریستی به تیم دایره مبارزه با تروریسم در وزیرستان شمالی
کد خبر :140492427

11:21 1401/11/25


برچسب ها : بنون, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تروریست های ناشناس, حمله تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, میران شاه, وزیرستان شمالی,

در پی حمله تروریست‌ها به تیم دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان وزیرستان شمالی سه تن از تروریست‌های تحت بازداشت به همراه 4 تن از مهاجمان به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله تروریست‌ها به تیم دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان وزیرستان شمالی سه تن از تروریست‌های تحت بازداشت به همراه 4 تن از مهاجمان به هلاکت رسیدند.

بر اساس اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، روز گذشته تروریست‌های ناشناس تیم انتقال زندانیان از منطقه میران شاه شهرستان وزیرستان شمالی به سمت شهرستان بنون را در کمربندی منطقه میران شاه هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن سه تن از تروریست‌های تحت بازداشت به هلاکت رسیدند، همچنین در نتیجه درگیری میان طرفین 4 تن از مهاجمان نیز کشته شدند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، تعدادی از تروریست‌ها موفق شدند با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شوند.

وی افزود: تروریست‌های کشته شده در حملات مختلف علیه پلیس و نیروهای امنیتی و ترور هدفمند افراد نقش داشتند، از این تروریست‌ها تعداد 4 مسلسل کوتاه برد به همراه گلوله و دیگر وسایل کشف و ضبط گردید.

بلافاصله پس از این حمله تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی و پلیس در محل حضور یافته و عملیات جستجو برای تروریست‌های متواری را آغاز کردند.

ارسال نظر

 
1