خبر فوری

 
منافقت وزیر کشور پاکستان در خصوص حمله پاراچنار
کد خبر :140358133

17:05 1403/05/11


برچسب ها : افراد تکفیری, پاراچنار, پاکستان, حملات تروریستی, حمله تروریستی, سید محسن نقوی, شیعه, شیعه کشی, شیعیان پاکستان, وزیر کشور پاکستان, کرم ایجنسی,

وزیر کشور پاکستان طی اظهاراتی منافقانه برای خشنودی حاکمیت نظامی این کشور که پشتیبان اصلی حملات تروریستی به پاراچنار بود، گفته است که " درگیری پاراچنار تنها بر سر زمین بود و آن را وارنه نشان داده اند."


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیأتی از شهرستان کرم ایجنسی به رهبری حمید حسین عضو مجلس ملی پاکستان از حزب مجلس وحدت المسلمین با محسن نقوی وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.

وزیر کشور پاکستان در اظهاراتی منافقانه طی گفتگو با هیأت کرم ایجنسی (پاراچنار) مدعی شده است که آتش بس طی میانجیگری دولت صورت گرفته و درگیری پاراچنار تنها بر سر مسئله اراضی بوده که آن را وارونه نشان داده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه شخصیت های برجسته محلی باید نسبت به حل فوری این تنش نقش آفرینی کنند، خاطر نشان کرد که دولت هرگونه همکاری ممکن را خواهد داشت. وی در ادامه پس از گذشت یک هفته از درگیری های سنگین و حملات عناصر تکفیری و تروریستی به شیعیان پاراچنار، نسبت به ریخته شدن خون افراد ابراز تاسف کرد و در مورد ایجاد راهبردی جامع برای آینده جهت جلوگیری از تکرار چنین تنش هایی صحبت کرد.

شایان ذکر است در حملات عناصر تکفیری و تروریستی به شیعیان پاراچنار با سلاح های سنگین و خمپاره در مجموع 50 تن کشته و بیش از 225 نفر زخمی شدند که اغلب این تلفات مربوط به شیعیان پاراچنار می باشد.

محسن نقوی که برای خرسندی حاکمیت نظامی پاکستان اظهاراتی منافقانه نسبت به تنش پاراچنار اظهار داشته است، پس از نشست با هیأت کرم ایجنسی، طی گفتگو با اصحاب رسانه نیز مجددا سخنان خود را تکرار کرده و گفته است که "درگیری پاراچنار تنها بر سر مسئله اراضی بود که رنگ و لعاب اشتباهی به آن داده اند. "

وزیر کشور، افزود: دولت بود که آتش بس را در پاراچنار اجرا کرد و این درگیری تنها بر سر زمین بود که رنگ و لعاب نادرست به آن داده شد؛ این دولت بود که دو طرف را پای میز مذاکره آورد، اوضاع عجیبی در پاراچنار به وجود آمده بود که ما آن را مدیریت کردیم.

ناگفته نماند وزیر کشور پاکستان نسبت به حملات تروریستی به شیعیان پاراچنار پس از بین المللی شدن این مسئله و آن هم با گذشت یک هفته از حملات که منجر به کاهش مواد غذایی و دارو در پاراچنار شده بود،  و بیش از 40 نفر شهید و 150 تن زخمی شده اند، واکنش نشان داده است.

ارسال نظر

 
1