خبر فوری

 
هلاکت 3 عنصر تروریستی تحریک طالبان درپی ترور خلبان رئیس جمهور اسبق پاکستان در لکی مروت
کد خبر :140163275

18:36 1402/02/04


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریستی, حوادث تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, زخمی, عملیات مشترک, عناصر تروریستی, لکی مروت, هلاکت, هلاکت تروریست ها,

طی عملیات مشترک دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای پلیس در کوه های منطقه خیل تهل حوالی شهرستان لکی مروت 3 عنصر تروریستی به هلاکت رسیدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | طی عملیات مشترک دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای پلیس در کوه های منطقه خیل تهل حوالی شهرستان لکی مروت 3 عنصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات، نیروهای پلیس و دایره مبارزه با تروریسم پس از ترور سرهنگ دوم مقرب خان خلبان پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان با داشتن اطلاعاتی مبنی بر حضور عوامل این حادثه در منطقه خیل تهل شهرستان لکی مروت، عملیات مشترکی را جهت پاکسازی عناصر تروریستی آغاز نمودند.

در این عملیات 2 تن از تروریست های تحریک طالبان پاکستان به اسامی نعمان فرزند عرب خان و تحسین الله توسط جلیقه های انتحاری، خود را منهدم و به هلاکت رساندند همچنین یکی دیگر از آنها توسط تیراندازی نیروهای امنیتی کشته شد.

همچنین طی تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی، دو تن از سربازان دایره مبارزه با تروریسم زخمی و به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شدند.

 

تکمیلی:

این درحالی است که گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای ادعا کرد که این حمله را این سازمان علیه نیروهای امنیتی انجام داده است.

محمد خراسانی اظهار داشت که امروز، مجاهدین حمله ای را علیه نیروی پلیس در منطقه خیل تهل واقع در لکی مروت انجام دادند که منجر به کشته شدن بازرس جاوید شد. همچنین به همراه اس آئی عرفان تعدادی از نیروهای پلیس زخمی شدند و یکی از مجاهدین به نام نعمان جام شهادت نوشید.

 

 

بیشتر بخوانید: قتل خلبان پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان به دست تروریست های تحریک طالبان در لکی مروت

ارسال نظر

 
1