خبر فوری

 
پذیرش مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در آواران توسط گروه جدایی طلب بلوچ
کد خبر :1401176206

10:02 1402/11/01


برچسب ها : BLF, آواران, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله مسلحانه, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای با اذعان به هدف قرار دادن پاسگاه نظامیان ارتش پاکستان در منطقه لباچ چوکو در شهرستان آواران، از وارد آوردن تلفات جانی و مالی شدید به ارتش پاکستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حمله به نظامیان ارتش پاکستان در آواران، تصریح داشت: سرمچار ها پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه لباچ چوکو در شهرستان آواران را ساعت 18 روز جمعه (29 دی) با سلاح های جدید و خودکار هدف قرار دادند که باعث وارد آمدن تلفات جانی و مالی شدیدی به دشمن شد.

به گفته سخنگو: حملات مرگبار و سریع سرمچارها به ارتش اشغالگر پاکستان و نهاد های زیر مجموعه آن سپاه مرزی FC براساس تکنیک های چریکی انجام می شود و در آینده نیز هدف قرار دادن نیروهای ارتش اشغالگر براساس اصول این جنگ روانی وسیله ای برای دستیابی به اهداف سازمان است.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان با بیان اینکه مسئولیت این حمله را جبهه آزادی بخش بلوچستان قبول می کند، خاطر نشان ساخت که این سازمان متعهد می شود که منافع ارتش اشغالگر تا آزادی کامل سرزمین بلوچستان از اهداف مشروع ما خواهند بود.

ارسال نظر

 
1