خبر فوری

 

پنجاب: به گزارش راز نیوز| ژنرال سید عاصم منیر رئیس ستاد ارتش پاکستان COAS به منظور بررسی رزمایش چندملیتی "سپر سند 2024" که به میزبانی نیروی هوایی این کشور در حال انجام است، از پایگاه هوایی عملیاتی بازدید کرد.

امیر دریابد نوید اشرف فرمانده نیروی دریایی به همراه ژنرال ظهیر احمد فرمانده نیروی هوایی در بدو ورود رئیس ستاد ارتش از وی استقبال کردند.

فرمانده ارتش ضمن مشاهده عملیات رزمایش و نمایش فناوری ‌ها، در جریان تلاش ‌های صورت گرفته نیروی هوایی پاکستان برای همگامی با چالش‌ های امنیتی قرار گرفت.

ژنرال سید عاصم منیر با قدردانی از عزم پرسنل نیروی هوایی پاکستان برای حفاظت از مرزهای هوایی، از آمادگی رزمی نیروی هوایی پاکستان و پیشرفت های حاصل از برنامه های مختلف نوسازی و ارتقاء سطح، رضایتمندی خود را ابراز داشت و با تاکید بر نقش مهم همکاری ها بین نیروهای سه گانه ارتش، این همکاری را برای موفقیت عملیاتی ضروری دانست.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان با تشکر از بازدید رئیس ستاد ارتش، خاطر نشان کرد که این بازدید عزم ارتقای همکاری میان نیروی زمینی و هوایی در بخش های عملیاتی و آموزشی را تقویت می بخشد.

وی طی صحبت در مورد رزمایش چند ملیتی "سپر سند" اظهار داشت که این تمرینات مشترک نقش کلیدی در تقویت همکاری های مشترک میان کشور های عضو، ایفا خواهد کرد.

ناگفته نماند که این رزمایش تحت شعار "با هم قوی تر" با هدف تقویت همکاری نظامی، تقویت مشارکت های استراتژیک و ارتقای آمادگی عملیاتی مشترک انجام می شود. نیروهای هوایی 24 کشور از جمله نیروهای ترکیه، عربستان سعودی و مصر در این رزمایش حضور دارند.

ارسال نظر

 
1