خبر فوری

 
 
دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران با وزیر امور مذهبی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :1400549929

10:23 1402/02/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایران, سناتور محمد طلحه محمود, هیئت پارلمانی, وزیر امور مذهبی پاکستان, کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی,

دکتر وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که در رأس هیئت عالی رتبه به اسلام آباد سفر کرده است روز سه شنبه با سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که در رأس هیئت عالی رتبه به اسلام آباد سفر کرده است روز سه شنبه با سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار دو طرف به گفتگو در خصوص وضعیت کلی منطقه و روابط دوستانه میان پاکستان و ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن ابراز تأسف و تأثر در خصوص فوت مفتی عبدالشکور وزیر امور مذهبی سابق پاکستان، بر عهده گرفتن سکان وزارت امور مذهبی را به سناتور محمد طلحه محمود تبریک گفت.

سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی پاکستان در این دیدار بر لزوم تقویت مناسبات دوستانه میان پاکستان و ایران تأکید کرد و گفت: تجارت میان ایران و پاکستان ضامن توسعه و آبادانی منطقه است و ما باید روابط دوجانبه خود را در جهت توسعه منطقه بیش از پیش تقویت کنیم.

در ادامه این دیدار هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران از وزیر امور مذهبی پاکستان برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1