خبر فوری

 
افزایش اختلافات پاکستان و صندوق بین‌المللی پول در خصوص آمار مالیاتی و کسری بودجه
کد خبر :1400156996

13:41 1401/11/17


برچسب ها : اقتصاد پاکستان, پاکستان و صندوق بین المللی پول, دولت پاکستان, سیستم مالیاتی, صندوق بین المللی پول, مالیات, کسری بودجه,

منابع آگاه از افزایش اختلافات میان پاکستان و صندوق بین‌المللی پول در خصوص داده‌های آماری مربوط به میزان کسری بودجه دولت اسلام آباد و هدف مالیاتی خبر دادند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از افزایش اختلافات میان پاکستان و صندوق بین‌المللی پول در خصوص داده‌های آماری مربوط به میزان کسری بودجه دولت اسلام آباد و هدف مالیاتی خبر دادند.

بر اساس جزئیات اعلام شده، مذاکرات فنی میان پاکستان و صندوق بین‌المللی پول به دلیل افزایش اختلافات میان دو طرف در زمینه داده‌های آماری ارائه شده از سوی اسلام آباد بدون نتیجه پایان یافت و قرار است دور بعدی مذاکرات مجدداً امروز میان طرفین برگزار گردد.

به گفته منابع وابسته به دولت پاکستان، با توجه به عدم توافق دولت و صندوق بین‌المللی پول در خصوص داده‌های آماری مذاکرات فنی با تأخیر مواجه شد و متعاقباً مذاکرات در خصوص سیاست‌گذاری نیز با تأخیر فردا 18 فوریه برگزار می‌گردد.

صندوق بین‌المللی پول معتقد است درآمد مالیاتی پاکستان کمتر از 840 میلیارد دلار خواهد بود، در حالی که هیئت پاکستانی معتقد است درآمد مالیاتی پاکستان در سال جاری کمتر از رقم 450 میلیارد دلار خواهد بود.

به گفته منابع پاکستان نتوانسته است صندوق بین‌المللی پول را در خصوص داده‌های آماری اقتصادی متقاعد کند.

ارسال نظر

 
1