خبر فوری

 
 
14 کشته و زخمی در جریان درگیری های میان نیروهای ارتش پاکستان و تحریک طالبان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :139178806

13:07 1401/01/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی, منطقه میر علی, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای مسلح پاکستان, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

در جریان درگیری های متعدد میان نیروهای ارتش پاکستان و تروریست های تحریک طالبان پاکستان در مناطق وزیرستان های شمالی و جنوبی ایالت خیبر پختون خوا دست کم 10 نظامی ارتش جان باخته و 4 تن نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در جریان درگیری های متعدد میان نیروهای ارتش پاکستان و تروریست های تحریک طالبان پاکستان در مناطق وزیرستان های شمالی و جنوبی ایالت خیبر پختون خوا دست کم 10 نظامی ارتش جان باخته و 4 تن نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طی درگیری میان نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و تروریست های تحریک طالبان در بخش دته خیل شهرستان وزیرستان شمالی 7 نظامی ارتش از جمله یک گروهبان جان باختند، طبق گفته منابع امنیتی پاکستان در این درگیری چندین تروریست نیز به هلاکت رسیدند.

این منابع از تداوم عملیات جستجو و پاکسازی ارتش در منطقه خبر دادند.

از سوی دیگر در اثر اصابت خودروی تیم خنثی سازی بمب با یک بمب کنار جاده ای در منطقه قلندر بخش مکین شهرستان وزیرستان جنوبی دو نظامی ارتش جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی در بیانیه خود اظهار داشت: ساعت 10 صبح امروز(پنجشنبه) مجاهدان ما یک خودروی متعلق به تیم خنثی سازی بمب را در منطقه قلندر بخش مکین به وسیله یک مین هدف قرار دادند که در نتیجه آن خودروی مذکور به صورت کامل منهدم شد و دو تن از سرنشینان آن کشته و 4 تن دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

وی همچنین در بیانیه دیگر خود مسئولیت حمله به مرکز دیده بانی ارتش پاکستان در بخش میر علی وزیرستان شمالی را بر عهده گرفت و افزود: مجاهدان ما حوالی ساعت 10 شب یک مرکز دیده بانی ارتش پاکستان واقع در منطقه خدی بخش میرعلی را به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار دادند که در اثر آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

ارسال نظر

 
1