خبر فوری

 
 
کشته شدن یک نیروی پلیس در حمله تروریستی به تیم سرشماری در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان
کد خبر :139180051

09:22 1401/12/23


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, حمله تروریستی, عناصر تروریستی, لکی مروت, محمد خراسانی,

در اثر حمله عناصر تروریستی به تیم سرشماری در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا یک عضو نیروی پلیس حفاظت از این تیم جان باخت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله عناصر تروریستی به تیم سرشماری در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا یک عضو نیروی پلیس حفاظت از این تیم جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر تروریستی ناشناس حوالی ساعت 2:30 روز دوشنبه تیم سرشماری را در نزدیکی روستای مپیرواله واقع در شهرستان لکی مروت هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن یکی از نیروهای پلیس که مأموریت حفاظت از این تیم را بر عهده داشت دچار جراحت شد.

این عضو نیروی پلیس که دل جان نام دارد بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید؛ اما به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، اعضای تیم سرشماری از این حمله جان سالم به در بردند.

تروریست‌های ناشناس بلافاصله پس از این حمله از منطقه متواری شدند، بلافاصله پس از این حمله نیروهای پلیس در محل حضور یافته و عملیات جستجو را آغاز کردند؛ اما تاکنون هیچ فردی در این رابطه دستگیر نشده است.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در این بیانیه اعلام داشت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان با حمله به نیروهای پلیس را در شهرستان لکی مروت ولایت بنون، یک نیروی پلیس را به هلاکت رسانده و یک قبضه اسلحه کلاشینکف را از وی غنیمت بردند.

ارسال نظر

 
1