خبر فوری

 
 
کشف جسد یک جوان ربوده شده بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان در منطقه خضدار
کد خبر :1388203196

12:53 1401/11/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان خضدار, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کشف جسد,

منابع آگاه محلی از کشف جسد متعلق به یک شهروند ربوده شده بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان خبر می‌دهند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه محلی از کشف جسد متعلق به یک شهروند ربوده شده بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان خبر می‌دهند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جسد یک جوان بلوچ که یک ماه گذشته توسط نهادهای امنیتی پاکستان از شهرستان خضدار ربوده شده بود در مناطق کوهستانی این شهر کشف گردید.

به گفته منابع آگاه، مردم بومی روز گذشته پس از کشف یک جسد در منطقه سیاه کوه در بخش زهری شهرستان خضدار گزارش آن را به نهادهای مربوطه دادند.

مقامات محلی پس از حضور در منطقه جسد را به بیمارستان نورگامه زهری منتقل نمودند، پس از بررسی‌های صورت گرفته هویت این جسد عبدالواحد فرزند محمد حسن لوتانی اعلام شد و مشخص گردید این جوان بلوچ 35 روز قبل توسط نهادهای امنیتی پاکستان بازداشت و به محل ناشناس انتقال یافته بود.

جسد این جوان بلوچ پس از طی روال قانونی به اعضای خانواده وی تحویل گردید.

ارسال نظر

 
1