خبر فوری

 
شهباز شریف: پاکستان آماده هرگونه همکاری با عمان در زمینه مبارزه با تروریسم است
کد خبر :1386235894

15:32 1403/04/29


برچسب ها : پاکستان و عمان, حسینیه شیعیان, حمله تروریستی, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر عمان, شهادت, شیعیان پاکستان, محمد شهباز شریف, محکوم, محکوم کردن, محکوم کردن حادثه تروریستی, مسقط, نخست وزیر پاکستان, همکاری دوجانبه, کشتار شیعیان,

شهباز شریف حمله به حسینیه شیعیان در عمان را به شدت محکوم کرد و آمادگی کامل پاکستان برای همکاری با عمان در زمینه مبارزه با تروریسم را اعلام نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شهباز شریف در گفتگو با فهد سلیمان خلف الخروسی سفیر عمان در اسلام آباد، حمله به حسینیه شیعیان در این کشور را به شدت محکوم کرد و آمادگی کامل پاکستان برای همکاری با عمان در زمینه مبارزه با تروریسم را اعلام نمود.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان حمله تروریستی به حسینیه شیعیان در منطقه وادی کبیر مسقط پایتخت کشور عمان را که منجر به شهادت 6 نفر از جمله چهار تبعه پاکستانی و زخمی شدن بیش از 30 نفر که تقریباً همه آنها پاکستانی بودند را به شدت محکوم کرد.

وی با قدردانی از واکنش سریع عمان و همکاری با پاکستان در بازگرداندن اجساد شهدا و درمان مجروحان، از عمان در مقابله با تهدید تروریسم حمایت کرد و گفت: تروریسم باید در همه اشکال آن از بین برود، پاکستان خود قربانی تروریسم در چند دهه گذشته است.

وی همچنین تمایل خود را برای تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه با عمان به ویژه در حوزه تجارت، سرمایه گذاری، انرژی و دفاع ابراز کرد و گفت: پاکستان و عمان از روابط نزدیک برادرانه با تاریخ، ایمان و فرهنگ مشترک برخوردارند.

نخست وزیر از سفیر عمان به دلیل تشویق اعزام یک هیئت تجاری و سرمایه گذاری به پاکستان در هفته آینده تشکر کرد و اطمینان داد که مقامات ذیربط در عین تلاش برای دستیابی به نتایج سودمند دوجانبه، همکاری کامل را با هیئت عمانی ارائه خواهند کرد.

سفیر عمان در پایان این نشست، بر تمایل کشورش برای تقویت بیشتر روابط تجاری و سرمایه گذاری خود با پاکستان تأکید کرد.

 

ارسال نظر

 
1