خبر فوری

 
 
رایزنی سرکنسول ژاپن و سرپرست کراچی در مورد تقویت پروژه های توسعه و مدرن سازی کراچی
کد خبر :1381021142

16:07 1402/11/05


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, روابط دوجانبه, سرپرست کراچی, سرمایه گذاری, سرکنسول ژاپن در کراچی, شهردار کراچی,

ماسارو هاتوری سرکنسول جدید ژاپن در ایالت سند به همراه ناکاگاوا یاشوشی معاون خود با وکیل مرتضی وهاب سرپرست کراچی دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| ماسارو هاتوری سرکنسول جدید ژاپن در ایالت سند به همراه ناکاگاوا یاشوشی معاون خود با وکیل مرتضی وهاب سرپرست کراچی دیدار کرد.

 

مرتضی وهاب با بیان اینکه روند همکاری دو جانبه پاکستان و ژاپن در زمینه های مختلف ادامه دارد، کمک ژاپن در بخش صنعتی و پروژه های توسعه به پاکستان را مورد تمجید قرار داد و گفت: خواهان بهره مندی از تخصص و مهارت تکنیکی ژاپن در زمینه بهبودی و مدرن سازی زیرساخت های شهری هستیم و هرگونه همکاری لازم با شرکت های سرمایه گذاری در کراچی را خواهیم داشت.
وی افزود: فرصت های جذاب بسیاری برای سرمایه گذاری در کراچی وجود دارند و دولت برای گسترش سرمایه گذاری خارجی، هرگونه اقدامات لازم را انجام می دهد. خواستار همکاری دولت ژاپن در پروژه های ساخته شده با هدف بهبودی و توسعه کراچی، می باشیم.

مرتضی وهاب ادامه داد که ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم پیشرفت فوق العاده ای در بخش صنعتی داشت و شهرهای خود را بر اساس استانداردهای بین المللی ساخت و امروز دنیا نمونه هایی از توسعه ژاپن را بیان می کند و در آینده روابط دوجانبه پاکستان و ژاپن با ثبات تر و پیوند دوستی قوی تر خواهد شد.

ماسارو هاتوری سرکنسول ژاپن، شهر کراچی را مهم ترین شهر پاکستان توصیف کرد و گفت: توسعه قلب اقتصادی کشور (کراچی)، اقدام مثبتی است. خواستار توسعه بیشتر همکاری متقابل در ایالت سند از جمله کراچی می باشیم.

ارسال نظر

 
1