خبر فوری

 
 
یک تروریست در عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در بنون به درک واصل شد
کد خبر :1380825344

10:58 1402/09/10


برچسب ها : بنون, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, دایره مبارزه با تروریسم, گروه حافظ گل بهادر, هلاکت تروریست ها,

طی عملیات مشترک نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و پلیس ایالت خیبر پختون خوا در شهرستان بنون یک تروریست به درک واصل گردید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مشترک نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و پلیس ایالت خیبر پختون خوا در شهرستان بنون یک تروریست به درک واصل گردید.

بر اساس جزئیات اعلام شده، پلیس و دایره مبارزه با تروریسم روز گذشته عملیات مشترک اطلاعاتی را در منطقه دومیل شهرستان بنون آغاز نمودند، بلافاصله پس از حضور نیروهای امنیتی در محل گزارش شده عناصر تروریستی اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای امنیتی نمودند که درگیری و تبادل آتش میان طرفین را کلید زد.

در جریان این درگیری یکی از تروریست‌ها در اثر اصابت گلوله نیروهای امنیتی به هلاکت رسید، همچنین یکی از تروریست‌ها نیز دستگیر و یک تن دیگر به نام ارشاد ملقب به حمتی نیز از محل متواری شد.

این تروریست‌ها از اعضای گروهک حافظ گل بهادر وابسته به تحریک طالبان پاکستان هستند، از محل مخفیگاه این تروریست‌ها چندین قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه فشنگ و چند دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1