خبر فوری

 
دیدار سفیر ایتالیا با نخست وزیر موقت پاکستان به مناسبت پایان مأموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد
کد خبر :1380233405

18:45 1402/10/22


برچسب ها : آموزش, انوار الحق کاکر, پاکستان و ایتالیا, تجارت, دیدار خداحافظی, روابط تجاری, سرمایه گذاری, سفیر ایتالیا, گردشگری, نخست وزیر پاکستان,

آندریاس فریراس سفیر ایتالیا به مناسبت پایان مأموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد، با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آندریاس فریراس سفیر ایتالیا به مناسبت پایان مأموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد، با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.

در این دیدار انوار الحق کاکر از خدمات ارزنده سفیر ایتالیا در راستای گسترش روابط اقتصادی و همکاری در زمینه‌های مختلف میان پاکستان و ایتالیا ابراز تشکر و قدردانی کرد و گفت: پاکستان روابط دوستانه دیرینه‌ای با ایتالیا دارد.

وی همچنین بر ضرورت توسعه تجارت، سرمایه گذاری و همکاری در زمینه مهاجرت، فناوری کشاورزی، آموزش و گردشگری بین دو کشور تأکید کرد.

در همین حال، سفیر ایتالیا از همکاری‌های مثال زدنی دولت پاکستان در مدت اقامت خود در اسلام آباد کمال تشکر و قدردانی را بجا آورد.

وی همچنین نخست وزیر موقت پاکستان را در جریان تحولات مهم دوران دیپلماتیک خود قرار داد و خدمات ارزنده شهروندان پاکستانی در توسعه اقتصادی ایتالیا را مورد تمجید و ستایش قرار داد.

در پایان این نشست انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان برای آندریاس فریراس سفیر ایتالیا در مأموریت‌های آینده‌اش آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

 
1