خبر فوری

 
دیدار هیئت عالی رتبه صندوق توسعه ملی عربستان سعودی با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1369851146

09:39 1401/10/22


برچسب ها : آسیب دیدگان از سیل و خشکسالی, اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, سیل زدگان, صندوق توسعه ملی عربستان سعودی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت عالی رتبه سعودی ابراز داشت: عربستان سعودی همواره حامی پاکستان در برهه‌های دشوار و حیاتی بوده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت عالی رتبه سعودی ابراز داشت: عربستان سعودی همواره حامی پاکستان در برهه‌های دشوار و حیاتی بوده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت عالی رتبه صندوق توسعه ملی عربستان سعودی به سرپرستی سلطان المرشد مدیر اجرایی این صندوق روز گذشته با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف به دیدار و رایزنی پرداخت.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار از اعلام کمک یک میلیارد دلاری ولیعهد عربستان سعودی برای مردم سیل زده پاکستان تقدیر نمود و گفت: پاکستان قدردان حمایت‌ها و اعلام همبستگی عربستان سعودی در زمینه بازسازی مناطق سیل زده است.

در این دیدار همچنین طرح‌ها و پروژه‌های مختلف جاری عربستان سعودی در پاکستان و پیشرفت‌های صورت گرفته در این پروژه‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری، اعظم نذیر تارر وزیر قانون و دادگستری، احد چیمه مشاور نخست وزیر پاکستان و دیگر مقامات عالی رتبه پاکستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1