خبر فوری

 
سفیر ژاپن: روابط مردمی میان دو ملت امری غیرقابل انکار برای گسترش مناسبات است
کد خبر :1369787937

10:13 1403/02/30


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, تجارت, روابط دو جانبه, سرمایه گذاری, سفیر ژاپن, مریم نواز, میتسوهیرو وادا, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

میتسوهیرو وادا سفیر ژاپن امروز با خانم مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| میتسوهیرو وادا سفیر ژاپن امروز با خانم مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد که طرفین در طول این دیدار به گفتگو در مورد مستحکم تر کردن روابط تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری، پرداختند.

مریم نواز اظهار داشت: تبادل هیأت های فرهنگی و آموزشی، توافق اصولی در زمینه ارتقای برنامه های اساتید دانشجویی، و به طور ویژه همکاری متقابل پنجاب و ژاپن در حوزه های تجارت، سرمایه گذاری و منافع متقابل می تواند در مستحکم تر نمودن روابط دو جانبه موثر واقع شود.

وی با اشاره به اینکه فرصت های مثمر ثمری برای شرکت های ژاپنی در ایالت پنجاب وجود دارند، خاطر نشان کرد: پنجاب در حال ظهور به عنوان بازار بزرگ مصرف عمده است. نیروی کار جوان ماهر پنجاب می تواند در شرکت های ژاپنی عملکرد بی نظیری داشته باشد.

سفیر ژاپن روابط مردمی میان دو طرف را امری غیرقابل انکار برای گسترش روابط دو جانبه برشمرد و گفت:  ژاپن برای روابط خود با پاکستان اهمیت بسزایی قائل است و مصمم به مشارکت با دولت پنجاب به منظور توسعه تکنولوژی هستیم.

وی افزود: 11 دانشجوی پاکستانی با بورسیه MEXT برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در ژاپن مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر

 
1