خبر فوری

 
 
دیدار رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان با سفیر مراکش
کد خبر :1369195034

10:24 1403/02/10


برچسب ها : بلایای طبیعی, پاکستان و مراکش, رئیس هلال احمر پاکستان, سفیر مراکش,

سردار شاهد احمد لغاری رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان PRCS با حضور در سفارتخانه مراکش، با سفیر محمد کامرون دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سردار شاهد احمد لغاری رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان PRCS با حضور در سفارتخانه مراکش، با سفیر محمد کامرون دیدار کرد.

در این نشست هر دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه با تمرکز ویژه بر کمک های بشردوستانه و مدیریت بلایا، گفتگو کردند.

لغاری بر مشارکت قابل توجه دو ملت در مقابله با چالش های بشردوستانه تاکید کرد و با ارائه دیدگاه‌ هایی در مورد برنامه‌ ها و پروژه‌ های جاری جمعیت هلال احمر پاکستان، تعهد این سازمان برای خدمت به جوامع آسیب‌پذیر در سراسر کشور را ابراز داشت. او ضمن برجسته سازی اهمیت همکاری و همبستگی بین‌المللی در رسیدگی مؤثر به بحران‌ های بشر دوستانه، از مشارکت گذشته مراکش در رویداد های سازمان‌ دهی شده توسط PRCS مانند کنفرانس بین‌المللی کمک‌ کنندگان ابراز قدردانی کرد.

سردار شاهد احمد لغاری همچنین تمایل شدید خود را برای افزایش همکاری، به ویژه با دولت مراکش و صلیب سرخ مراکش، و سایر سازمان های بشردوستانه همسو با دستور هلال احمر، با هدف کاهش رنج جوامع آسیب پذیر در پاکستان، ابراز کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان از سفیر مراکش برای بازدید از ستاد این سازمان دعوت به عمل آورد که مورد پذیرش دیپلمات مراکشی قرار گرفت.

سفیر مراکش متعهد شد ضمن ایفای نقش خود در سفر رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان به مراکش با هدف دیدار و گفتگو با سازمان های همسو با دستور هلال احمر در مراکش، نسبت به تسهیل این امر اطمینان داد.

 

ارسال نظر

 
1