خبر فوری

 
 
بازدید ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان از مناطق خیبر و دره تیراه
کد خبر :1369130077

15:47 1401/09/16


برچسب ها : ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده سپاه پیشاور, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, مرز افغانستان, مرز پاکستان و افغانستان, مرز مشترک,

ژنرال ارتشبد سید عاصم منیر فرمانده جدید ارتش پاکستان روز گذشته از فرماندهی سپاه پیشاور، شهرستان خیبر و دره تیراه ایالت خیبر پختون خوا بازدید و با نیروهای مستقر ارتش پاکستان در این مراکز دیدار نمود.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| ژنرال ارتشبد سید عاصم منیر فرمانده جدید ارتش پاکستان روز گذشته از فرماندهی سپاه پیشاور، شهرستان خیبر و دره تیراه ایالت خیبر پختون خوا بازدید و با نیروهای مستقر ارتش پاکستان در این مراکز دیدار نمود.

بر اساس بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر در بازدید از منطقه دره تیراه شهرستان قبایلی نشین خیبر در کنار نیروهای مستقر ارتش پاکستان در خط مرزی مشترک پاکستان و افغانستان حضور یافت و با آنان به گفتگو پرداخت.

فرمانده میدانی سپس گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه کنترل مرزی از جمله آمادگی عملیاتی و مدیریت مرزهای غربی کشور را ارائه داد.

ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در گفتگو با افسران عالی رتبه و نیروهای نظامی ارتش پاکستان از آمادگی عملیات و تحمل بالای نظامیان ارتش در انجام وظایف تمجید نمود و گفت: نظام کنونی پاکستان در نتیجه جان‌فشانی های بی شمار مردم مناطق قبایلی و نیروهای امنیتی استوار است.

وی تأکید کرد جنگ علیه تروریسم با همکاری و پشتیبانی مردم تداوم خواهد داشت و امنیت و ثبات ملی کشور در هر شرایطی تأمین خواهد شد. دفاع از سرزمینمان به هر قیمتی انجام خواهد شد و اجازه نخواهیم داد امنیتی که با جان‌فشانی های بی شمار به دست آمده است خدشه دار گردد. ما نخواهیم گذاشت موفقیت‌های به دست آمده در جنگ علیه تروریسم ضایع گردد.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر پس از آن از مقر فرماندهی سپاه پیشاور بازدید نمود، وی با حضور در محل یادمان شهدای ارتش با اهدای گل به مقام شامخ آنان ادای احترام نمود.

در جریان این بازدید گزارشی از مسائل عملیاتی، آموزشی و سایر امور تشکیلاتی به فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان ارائه گردید.

ارسال نظر

 
1