خبر فوری

 
دیدار مدیر اجرایی بانک استاندارد چارترد انگلیس با مقامات دولت پاکستان
کد خبر :1368604931

11:04 1403/04/14


برچسب ها : آصف علی زرداری, پاکستان, رئیس جمهور پاکستان, محمد اورنگزیب, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

بیل وینترز مدیر اجرایی بانک استاندارد چارترد PLC با وزیر دارایی و رئیس جمهور پاکستان دیدار های جداگانه ای انجام داد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| بیل وینترز مدیر اجرایی بانک استاندارد چارترد PLC با وزیر دارایی و رئیس جمهور پاکستان دیدار های جداگانه ای انجام داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده: سناتور محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمد پاکستان طی گفتگو با مدیر اجرایی بانک، با بیان اینکه دولت بر تسریع روند توسعه اقتصادی از طریق تضمین یک محیط نظارتی باثبات و تامین مالی آب و هوا، شرکت های کوچک و متوسط ​​و طرح های وام جوانان تمرکز دارد، افزود: ذخایر ارزی در پاکستان در حال افزایش است، عملکرد بازار سهام عالی است و شاخص های مهم اقتصادی نیز نشان دهنده ثبات اقتصاد این کشور می باشد.

بیل وینترز تلاش های مداوم دولت پاکستان در زمینه ثبات اقتصادی و بهبود چشمگیر شاخص های کل اقتصاد را مورد ستایش قرار داد و با اذعان به پیشرفت در حوزه بانکداری، ابتکارات دولت پاکستان در این زمینه را ستودنی خواند.

وی در مورد حمایت بانک از روند توسعه اقتصادی پاکستان اطمینان داد و گفت: بانک استاندارد چارترد آماده کمک رسانی به پاکستان برای دسترسی آن به بازار های سرمایه بین المللی است. وی همچنین معرفی محصولات و ابزارهای مالی جدید را برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول بازار پاکستان پیشنهاد کرد.

دیدار با زرداری رئیس جمهور پاکستان

بیل وینترز مدیر اجرایی بانک استاندارد چارترد PLC همچنین با آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان دیدار کرد.

رئیس جمهور پاکستان در این بین اظهار کرد: خدمات مالی و دسترسی آسانتر به وام ها برای استقلال اقتصادی زنان مهم است؛ بانک ها باید از زنان کارآفرین حمایت کنند و همچنین نمایندگی آنها را در بخش بانکی افزایش دهند.

وی در ادامه اظهار کرد که پاکستان برای حفاظت از محیط زیست و توسعه جنگل ها ابتکاراتی را انجام داده است درحالیکه دولت سند جنگل های حرا را کاشته است؛ بانک ها برای افزایش دسترسی کشاورزان به نیاز های خود باید خدمات مالی و وام ارائه کنند.

هیئت بانک استاندارد چارترد در مورد کمک های این بانک به اقتصاد پاکستان، توسعه و تکامل صنعت بانکداری و توسعه اجتماعی-اقتصادی این کشور به رئیس جمهور توضیح داد.

ارسال نظر

 
1