خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: در حمله تک تیراندازان ما یک نظامی پاکستانی کشته شد
کد خبر :1366277013

12:57 1402/03/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, تک تیرانداز, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از حمله به پاسگاه ارتش پاکستان به وسیله اسلحه تک تیرانداز در منطقه هیرونک شهرستان کیچ و کشته شدن یک نظامی پاکستانی در نتیجه این حمله خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از حمله به پاسگاه ارتش پاکستان به وسیله اسلحه تک تیرانداز در منطقه هیرونک شهرستان کیچ و کشته شدن یک نظامی پاکستانی در نتیجه این حمله خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما روز یکشنبه 14 خرداد ماه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه هیرونک شهرستان کیچ را مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 7:30 شامگاه یکشنبه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در مسیر کریدور اقتصادی چین پاکستان در پیگانک ندی در منطقه هیرونک را به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی ارتش اشغالگر پاکستان به هلاکت رسید.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و این حملات تا زمان آزادی بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1