خبر فوری

 
به میدان آمدن یک گروه تروریستی دیگر موسوم به راه حق در عرصه مبارزاتی علیه اسلام آباد
کد خبر :1364310129

12:49 1402/11/06


برچسب ها : اداره برق, انصار الجهاد, تحریک جهاد پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, شهرستان تانک, گروهک تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, کارگران پنجابی,

پس از تشکیل دو گروه تروریستی تحریک جهاد پاکستان و انصار الجهاد طی یک سال گذشته، یک گروه تروریستی دیگر به نام «راه حق» با انتشار ویدئویی از گروگان‌های خود اعلام موجودیت نمود.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| پس از تشکیل دو گروه تروریستی تحریک جهاد پاکستان و انصار الجهاد طی یک سال گذشته، یک گروه تروریستی دیگر به نام «راه حق» با انتشار ویدئویی از گروگان‌های خود اعلام موجودیت نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، برخی از صفحات کاربری تحلیلگر امور نظامی و امنیتی، با انتشار ویدئویی به نقل از ابو عبیده سخنگوی گروهک تروریستی تازه تأسیس راه حق از راه اندازی یک گروه تروریستی دیگر برای مبارزه علیه نهادهای امنیتی و حاکمیتی پاکستان خبر دادند.

در این ویدئو 36 ثانیه ای سه نفر به نام های عرفان، احمد و حسین که خود را کارگر اداره برق و اهل شهر ملتان ایالت پنجاب معرفی می کنند از دولت و نهادهای امنیتی پاکستان درخواست می کنند با پیگیری مطالبات این گروهک برای آزادی آنها تلاش نمایند.

به گفته این افراد، آنها برای کار به شهر تانک ایالت خیبر پختون خوا رفته بودند که توسط عناصر مسلح ربوده شده‌اند.

در این میان برخی از صفحات کاربری فعال در امور امنیتی با اشاره به سکوت چندین روزه تحریک طالبان پاکستان در پذیرش مسئولیت حملات تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا آن را بی ارتباط با تشکیل گروهک جدید تروریستی نمی‌دانند.

به اعتقاد این تحلیلگران، اعلام موجودیت گروهک جدید تروریستی می‌تواند شگرد جدید تحریک طالبان پاکستان برای در امان ماندن از اقدامات طالبان افغانستان در نتیجه فشارهای دولت اسلام آباد باشد.

ارسال نظر

 
1