خبر فوری

 
پاکستان حمله تروریستی به مقر سازمان هوافضای ترکیه (توساش) را محکوم کرد
کد خبر :1352878133

11:36 1403/08/03


برچسب ها : آنکارا, پاکستان و ترکیه, حمله تروریستی, محکوم, محکوم کردن, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان در پیامی ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، مجدداً بر حمایت بی دریغ این کشور از تلاش های ترکیه جهت مبارزه با بلای تروریسم تاکید کرده و همبستگی خود با مردم ترکیه را اعلام کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه، محمد شهباز شریف نخست وزیر، آصف علی زرداری رئیس جمهور، سردار ایاز صادق رئیس مجلس و دیگر مقامات پاکستان در پیام هایی حمله تروریستی به سازمان هوافضای ترکیه (توساش) در آنکارا را محکوم کردند.

وزارت امور خارجه پاکستان در پیامی، خود ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، به خانواده های داغدار تسلیت گفته و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

در ادامه گفته شد که دولت پاکستان مجدداً بر حمایت بی دریغ خود از تلاش های ترکیه برای مبارزه با بلای تروریسم تاکید می کند و همبستگی خود با مردم برادر ترکیه را اعلام می دارد. ما مطمئن هستیم که ملت شجاع ترکیه با قدرت و اراده راسخ خود، تهدید تروریسم را شکست خواهند داد.

مقامات عالی رتبه پاکستان هم در پیام هایی جداگانه ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، تمامی اشکال تروریسم را خطری برای جهان عنوان کرده و تاکید کردند که تروریسم دشمن صلح و بشریت است.

مقامات پاکستان همچنین بر لزوم کار مشترک جامعه جهانی برای خاتمه بخشیدن به غده تروریسم، تاکید کردند.

شایان ذکر است روز گذشته مقر سازمان هوافضای ترکیه در محله قهرمان قازان شهر آنکارا شاهد حمله تروریستی بود که منجر به کشته شدن دستکم 3 نفر و زخمی شدن 14 تن شد. همچنین 2 عامل این حمله نیز به هلاکت رسیدند. ترکیه، گروهک پ.ک.ک را مسئول این حمله معرفی کرده است.

ارسال نظر

 
1