خبر فوری

 
 
ربوده شدن 3 فرد دیگر از محل تحصن مردمی در بندر گوادر پاکستان
کد خبر :1350782109

11:27 1403/01/15


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, پلیس ایالت بلوچستان, تحصن, شهرستان گوادر, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

سه تن از افراد حاضر در تحصن مردمی در اعتراض به روند ناپدید شدن اجباری در شهرستان گوادر ایالت بلوچستان توسط نیروهای پلیس دستگیر و ربوده شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سه تن از افراد حاضر در تحصن مردمی در اعتراض به روند ناپدید شدن اجباری در شهرستان گوادر ایالت بلوچستان توسط نیروهای پلیس دستگیر و ربوده شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پلیس روز گذشته به تحصن مردمی در منطقه شنکانی بندر گوادر یورش برده و ضمن ضرب و شتم زنان و کودکان حاضر در این تحصن 3 جوان بلوچ را نیز دستگیر و با خود به محل ناشناس منتقل نمودند.

این تحصن که در اعتراض به عدم آزادی لالا رفیق که دسامبر سال گذشته میلادی برگزار شده بود با ورود نیروهای پلیس به خشونت کشیده شد.

زنان حاضر در این تحصن در این باره عنوان داشتند: ما در حال برگزاری تظاهرات در اعتراض به ربوده شدن عزیزانمان بودیم که نیروهای پلیس به همراه چندین دستگاه خودرو به محل تحصن یورش برده و اقدام به ضرب و شتم زنان و کودکان نمودند.

به گفته این زنان، نیروهای پلیس با گرفتن روسری و شال‌های زنان و کشاندن آنها در سطح خیابان سعی در پراکنده نمودن تحصن کنندگان نمودند، نیروهای پلیس همچنین 3 جوان بلوچ به نام‌های وهاب، اصغر و وحید را دستگیر و با خود به همراه بردند.

آنها افزودند: نیروهای پلیس در جریان هجوم خود به محل تحصن فردی به نام یاسین شریف را نیز به قتل رساندند.

لالا رفیق دسامبر سال گذشته میلادی به همراه خانواده خود از منطقه جاوید کمپلکس بندر گوادر ربوده شد که پس از گذشت مدتی خانواده وی آزاد شد؛ اما لالا رفیق علی رغم گذشت بیش از 3 ماه همچنان در بند سرویس‌های امنیتی پاکستان قرار دارد

ارسال نظر

 
1