خبر فوری

 
سفیر عربستان از امضای قریب الوقوع توافقنامه یک میلیارد دلاری میان اسلام آباد و ریاض در بخش نفت خبر داد
کد خبر :1350483633

10:56 1401/10/21


برچسب ها : امضای توافقنامه, پاکستان و عربستان سعودی, سپرده, سفیر عربستان سعودی, صندوق توسعه ملی عربستان سعودی, محمد بن سلمان, نفت, نواف بن سعید المالکی, ولیعهد عربستان سعودی,

سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد طی اظهاراتی از امضای قریب الوقوع توافقنامه میان اسلام آباد و ریاض در بخش نفت به ارزش بیش از یک میلیارد دلار خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد طی اظهاراتی از امضای قریب الوقوع توافقنامه میان اسلام آباد و ریاض در بخش نفت به ارزش بیش از یک میلیارد دلار خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز گذشته در گفتگو با شبکه سعودی الاخباریه اظهار داشت: پس از تشکیل پاکستان در سال 1947 میلادی عربستان سعودی از جمله نخستین کشورهایی بود که آن را به رسمیت شناخت و کمک‌های خود را برای آن فراهم نمود.

وی خاطرنشان کرد: از بنیان گذران عربستان سعودی تا سلمان بن عبدالعزیز و محمد بن سلمان در حال حاضر دولت سعودی همواره با پاکستان همکاری و از آن حمایت مالی و اقتصادی نموده است، پاکستان و عربستان سعودی دارای روابط عمیق و بی نظیر هستند که روز به روز در حال ارتقا و گسترش است. اخیراً عربستان سعودی از تصمیم خود برای بررسی طرح افزایش میزان سرمایه گذاری در پاکستان به ارزش 10 میلیارد دلار و نیز افزایش میزان سپرده ارزی در نزد پاکستان خبر داد.

سفیر عربستان سعودی در ادامه تصریح کرد: به زودی توافقنامه‌ای به ارزش بیش از یک میلیارد دلار از طریق صندوق توسعه عربستان میان اسلام آباد و ریاض در بخش نفت به امضا خواهد رسید.

وی افزود: این اقدامات نشان دهنده روابط مستحکم راهبردی میان پاکستان و عربستان سعودی است.

ارسال نظر

 
1