خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی دیپلمات آمریکایی با رهبر اپوزیسیون مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1347596436

10:35 1403/02/22


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, رایزن سیاسی آمریکا, روابط دو جانبه, سفارتخانه آمریکا, شبلی فراز, واشنگتن,

کریستوفر جی براون معاون رایزن سیاسی سفارتخانه آمریکا در پاکستان با سناتور شبلی فراز رهبر اپوزیسیون در مجلس سنا دیدار کرد.


اسلام‌آباد: گزارش راز نیوز| کریستوفر جی براون معاون رایزن سیاسی سفارتخانه آمریکا در پاکستان با سناتور شبلی فراز رهبر اپوزیسیون در مجلس سنا دیدار کرد.

در این دیدار، روابط پاکستان و آمریکا، اوضاع اقتصادی و سیاسی و موضوعات مهم دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دو طرف بر تعهد خود برای تقویت روابط پاکستان و آمریکا و تقویت درک متقابل برای رفاه و آسایش هر دو ملت تاکید کردند.

سناتور شبلی فراز طی سخنانی در این جلسه با تاکید بر اینکه ثبات اقتصادی و سیاسی به هم مرتبط هستند و لزوم تلاش‌های مشترک برای تقویت همکاری‌های دوجانبه را ضروری دانست و گفت: باید فضای مساعد برای گفتمان سازنده و پیشرفت ایجاد شود.

وی با اذعان به چالش های پیش روی ملت، خواستار تعامل با همه ذینفعان شد. شبلی فراز با تاکید بر اهمیت فرآیندهای تصمیم گیری فراگیر، گفت: "گفتگو با همه ذینفعان تنها راه حل است.

علاوه بر این، رهبر اپوزیسیون در سنا اجرای اصلاحات در بخش‌های مختلف با تمرکز ویژه بر بخش برق و شرکت‌های دولتی را برجسته کرد.

ارسال نظر

 
1