خبر فوری

 
 
سفیر ایران در اسلام آباد: توانایی های دفاعی پاکستان ستودنی است
کد خبر :1337411859

11:34 1402/01/25


برچسب ها : پاکستان و ایران, خواجه محمد آصف, روابط دفاعی, روابط دوجانبه, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, سید محمد علی حسینی, وزیر دفاع پاکستان,

سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد در پایان ماموریتش، طی دیدار با مقامات مختلف دولت پاکستان، با خواجا محمد آصف وزیر دفاع این کشور نیز دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد در پایان ماموریتش، طی دیدار با مقامات مختلف دولت پاکستان، با خواجا محمد آصف وزیر دفاع این کشور نیز دیدار کرد.

وزیر دفاع پاکستان ضمن تعریف و تمجید روابط دوستانه و برادرانه میان دوکشور که برپایه وابستگی های مذهبی و فرهنگی شکل گرفته است، گفت: پاکستان از رهبر کبیر ایران آیت الله خامنه ای بابت حمایت کامل و بی دریغ از مقاومت عادلانه مردم جامو و کشمیر،  سپاسگذار است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت کمیسیون مشترک مرزی JBC، بیان داشت که پاکستان تمامی اقدامات ضروری در خصوص مدیریت مرزی را انجام داده است و تلاش های مشترکی نیز در این راستا انجام گرفته است. وی همچنین بر اهمیت همکاری منطقه ای برای دستیابی به صلح پس از روی کار آمدن طالبان در افغانستان، تاکید و آن را برجسته کرد.

سفیر ایران در این بین ضمن ستودن توانایی های دفاعی پاکستان، خاطر نشان ساخت که دو کشور پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری ها در بخش های دفاعی و انرژی را دارند.

گفتنی است هدف دوطرف تضمین حوزه های مختلف منافع متقابل از جمله امنیت، اقدامات مشترک ضد تروریسم و ارتباط اقتصادی منطقه ای است.

ارسال نظر

 
1