خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: یک مجرم ملی را پس از اثبات جرم به هلاکت رساندیم
کد خبر :1337216102

10:06 1402/09/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, واشک,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از قتل یک جاسوس و عنصر وابسته به ارتش پاکستان در شهرستان واشُک ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از قتل یک جاسوس و عنصر وابسته به ارتش پاکستان در شهرستان واشُک ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ بی ال اف یک عامل وابسته به ارتش پاکستان به نام منظور فرزند بنگل خان ساکن منطقه راغه کلان شهرستان واشُک را به دلیل ارتکاب جرایم ملی دستگیر و پس از اثبات جرم تحت حکم دادگاه ملی بلوچ به هلاکت رساندند.

وی در تشریح جزئیات این موضوع گفت: منظور مورخه 19 نوامبر(28 آبان) سال جاری طی عملیات یورش فدائیان بلوچ دستگیر شد، وی متهم به مخبری و همکاری برای ارتش پاکستان بود، وی که پیش از این نیز توسط بی ال اف دستگیر شده با تنبیه و به شرط عدم همکاری مجدد با ارتش پاکستان آزاد شده بود از فعالیت ها و اقدامات خود دست نکشید و همواره در علیه منافع ملی بلوچ با ارتش پاکستان همکاری میکرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای وابسته به بخش اطلاعاتی سازمان ما تمامی تحرکات و ترددهای وی را مورد رصد قرار دادند و تیم عملیاتی سازمان او را در 19 نوامبر دستگیر نمود. پس از دستگیری از وی تحت اطلاعات موجود نزد ما بازجویی صورت گرفت. این مجرم اعتراف نمود که برای ارتش پاکستان جاسوسی می کرده و در نتیجه یکی از مخبری های وی منجر به حمله ارتش پاکستان به شهید مسلم و یاران او و در نتیجه بروز تلفات جانی برای ما شده است.

سرگرد گهرام بلوچ افزود: این مجرم تحت قوانین سازمان در دادگاه ملی ارائه و به وی فرصت دفاع از اتهامات وارده داده شد، در این جلسه مجرم با پذیرفتن اتهامات خود گزارش تیم بازجویی را تأیید نمود.

وی تصریح کرد: با توجه به مستندات قوی موجود و اعترافات فرد مجرم دادگاه ملی بلوچ این فرد را به سزای مرگ محکوم نمود که فدائیان بلوچ ما مورخه 3 دسامبر(12 آذر) با اجرای آن فرد مذکور را به سزای اعمالش رساندند.

وی در پایان اعلام داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله بار دیگر به عوامل بومی ارتش پاکستان هشدار می‌دهد از جرایم خود و فعالیت‌های ضد ملت بلوچ دست بردارند در غیر این صورت برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت. خائنان ملی تحت هیچ شرایطی بخشیده نخواهند شد، بی ال اف با استفاده از تمام توان خود جامعه بلوچ را از این نوع آفات که علیه اتحاد ملی بلوچ، ارزش‌ها و نهضت ملی با ارتش دشمن همکاری می‌کنند نجات خواهد داد.

ارسال نظر

 
1