خبر فوری

 
دیدار عادل آبیش اوغلو علی اف نایب رئیس مجلس ملی آذربایجان با رئیس پارلمان پاکستان
کد خبر :1337151417

17:05 1402/02/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آذربایجان, رئیس پارلمان پاکستان, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, نایب رئیس مجلس ملی آذربایجان,

عادل آبش اوغلو علی اف نایب رئیس مجلس ملی آذربایجان طی سفر رسمی خود به اسلام آباد با راجا پرویز اشرف رئیس پارلمان پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عادل آبش اوغلو علی اف نایب رئیس مجلس ملی آذربایجان طی سفر رسمی خود به اسلام آباد با راجا پرویز اشرف رئیس پارلمان پاکستان دیدار نمود.

طبق اعلام روابط عمومی پارلمان پاکستان، راجا پرویز اشرف در این دیدار از سفر نایب رئیس مجلس ملی آذربایجان برای شرکت در مراسم پنجاهمین سالگرد قانون اساسی پاکستان تقدیر نمود.

وی اظهار داشت: آذربایجان از جایگاه ویژه‌ای در نزد ما برخوردار است و ما خواستار توسعه روابط دوستانه خود با آذربایجان به ویژه از طریق گروه دوستی پارلمانی هستیم.

در ادامه این دیدار عادل آبش اوغلو نایب رئیس مجلس ملی آذربایجان ضمن تقدیر از رئیس پارلمان پاکستان پیام تبریک رئیس مجلس ملی آذربایجان را به وی ابلاغ و از برگزاری این مراسم تمجید نمود.

وی خاطرنشان کرد: این سفر به ویژه برای اعضای پارلمان که همواره در جهت اجرای قانون اساسی تلاش می‌کنند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، آذربایجان همواره برای روابط خود با پاکستان اهمیت قائل شده است و پاکستان از جمله نخستین کشورهایی که آذربایجان را به رسمیت شناختند بود که نشان دهنده روابط عمیق میان دو کشور است.

مقامات دو کشور در ادامه این دیدار پیرامون روابط دوجانبه به ویژه فعالیت‌های مربوط به اقتصاد و تعمیق روابط پارلمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

 
1