خبر فوری

 
 
هلاکت دو تن از مهاجمان تروریست در اقدام متقابل نیروهای امنیتی پاکستان در لکی مروت
کد خبر :1335837769

16:33 1402/10/20


برچسب ها : تبادل آتش, تیراندازی, حمله تروریستی, حمله مسلحانه, لکی مروت, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

در اقدام نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا دو تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اقدام نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا دو تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی پاکستان موفق شدند حمله عناصر تروریستی را در منطقه واندا پاینده خان از توابع شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا نافرجام بگذارند.

در جریان این عملیات و تبادل آتش میان طرفین دو تن از مهاجمان به درک واصل شدند.

تکمیلی:

روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص ابراز داشت: در نتیجه درگیری و تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی دو تروریست به هلاکت رسیده و دو سرباز ارتش پاکستان جان باختند.

طبق این بیانیه، مورخه 10 ژانویه(20 دی) درگیری مسلحانه ای میان نیروهای امنیتی و تروریتسها صورت گرفت که به دنبال آن نیروهای امنیتی موفق شدند مخفیگاه عناصر تروریستی را شناسایی و عملیاتی علیه آنها آغاز کنند.

در نتیجه این عملیات دو تروریست به نام‌های آفتاب ملنگ و مسعود شاه به هلاکت رسیدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، تروریست‌های هلاکت شده علاوه بر مشارکت در عملیات های مختلف تروریستی، در ترور هدفمند شهروندان نیز نقش داشتند، از این تروریست‌ها چندین قبضه اسلحه به همراه مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط گردید.

در این عملیات همچنین دو تن از سربازان ارتش پاکستان به نام‌های محمد افضل با سن 29 سال از اهالی شهرستان بهمبر منطقه کشمیر پاکستان و ابرار حسین با سن 27 سال اهل شهرستان مانسهره ایالت خیبر پختون خوا نیز جان باختند

ارسال نظر

 
1