خبر فوری

 
 
سه کشته و زخمی در اثر حمله تروریستی به خودروی پلیس در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1334070249

12:51 1402/01/19


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, شهرستان صوابی, محمد خراسانی,

در پی حمله تروریستی به خودروی پلیس در شهرستان صوابی ایالت خیبر پختون خوا یک افسر پلیس کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله تروریستی به خودروی پلیس در شهرستان صوابی ایالت خیبر پختون خوا یک افسر پلیس کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست‌های ناشناس روز گذشته با کمین در مسیر یک خودروی پلیس در شهرستان صوابی آن را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک افسر پلیس در دم جان باخت و دو تن دیگر از سرنشینان نیز دچار جراحت شدند.

بلافاصله پس از این حمله نیروهای کمکی پلیس در محل وقوع حادثه حضور یافته و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند، همچنین عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری تروریست‌ها نیز بلافاصله آغاز گردید.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در این بیانیه اعلام داشت: امروز جمعه مجاهدان تحریک طالبان پاکستان طی عملیاتی در منطقه یار حسین در شهرستان صوابی نیروهای دشمن را با استفاده از نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو تن از جمله دستیار بازرس پلیس(ASI) به نام ساحر خان کشته شده و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1