خبر فوری

 
هیأت شرکت های کره جنوبی: تاکید بر لزوم استفاده کامل از ظرفیت های واقعی همکاری پاکستان و کره
کد خبر :1333310324

10:18 1403/03/14


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, محمد اورنگزیب, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

هیأت نمایندگان شرکت های کره ای فعال در پاکستان در دیدار با وزیر دارایی و درآمد های پاکستان بر لزوم استفاده کامل از ظرفیت های واقعی همکاری دو کشور تاکید کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمد های پاکستان با بیان اینکه شاخص های اصلی کل اقتصاد و ذخایر ارزی روبه بهبود است، خاطر نشان کرد که مشکلات و چالش های پیش روی شرکت های کره ای فعال در پاکستان حل خواهد شد.

وی این اظهارات را در دیدار با هیأتی از شرکت های کره جنوبی فعال در پاکستان که به همراه سفیر این کشور در اسلام‌آباد در دفتر وی حضور به عمل رساندند، ابراز داشت.

هیأت کره ای ضمن ستودن ابتکارات دولت پاکستان در زمینه اقتصاد، روابط دوجانبه مستحکم میان پاکستان و کره جنوبی را مورد تمجید قرار داده و گفتند: ضروری است دو کشور از پتانسیل واقعی موجود در سطح همکاری بهره مند شوند. نمایندگان شرکت های کره ای نگرانی های خود را در رابطه با برنامه زمان بندی و عملیاتی شدن پروژه ها را به وزیر دارایی اعلام کردند.

طرفین در جریان این جلسه عزم راسخ خود برای مستحکم تر کردن مناسبات اقتصادی میان دو کشور و برطرف کردن نگرانی های دوجانبه به سود دو کشور را ابراز کردند.

ارسال نظر

 
1