خبر فوری

 
کمک 16 میلیون دلاری اضافی آمریکا برای مناطق سیل زده ایالت سند پاکستان
کد خبر :1333115211

14:49 1402/03/17


برچسب ها : USAID, آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده, پاکستان و آمریکا, خیرپور, روابط دوجانبه, سیل زدگان, کمک مالی, کمک های بشردوستانه,

آمریکا برای کنترل بحران غذایی در مناطق سیل زده ایالت سند، از کمک 16میلیون دلاری دیگر خبر داده است.


سند: به گزارش راز نیوز| آمریکا برای کنترل بحران غذایی در مناطق سیل زده ایالت سند، از کمک 16میلیون دلاری دیگر خبر داده است.

براساس گزارش، ایزوبل کلمن معاون مدیر آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده USAID و دونالد بلوم سفیر آمریکا به همراه دیگر مقامات از مناطق سیل زده شهرستان خیرپور واقع در ایالت سند بازدید کردند.

به گفته گزارش، سفیر آمریکا بحران شدید غذایی را در این مناطق مشاهده و دیده است که بیش از 1میلیون و 600هزار کودک با کمبود غذا مواجه هستند. درپی این بحران، آمریکا به منظور کنترل این کمبود مواد غذایی در مناطق سیل زده ایالت سند، از کمک دیگر 16 میلیون دلاری برای این مناطق خبر داده است.

آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده در خبری بیان داشت که این بودجه جدید به بیش از 20 میلیون نفر از افراد سیل زده برای کمک به بهبود، کاهش خطر و انعطاف پذیری آنها خواهد رسید. این کمک به تشدید ناامنی غذایی و سوءتغذیه و جلوگیری از گسترش بیماری کمک خواهد کرد. علاوه بر این، این بودجه از شرکای بشردوستانه برای ارائه غذای مغذی به مادران و فرزندانشان، کمک به خانواده ها برای بازسازی زیرساخت های محلی برای محافظت از آنها در برابر بلایای آینده، و افزایش خدمات حفاظتی برای جلوگیری از خشونت مبتنی بر جنسیت و حمایت از بازماندگان حمایت می کند.

به دنبال باران های موسمی شدید و سیل های ناشی از آن در پاکستان در اواسط سال 2022، USAID یک تیم واکنش کمک در بلایا را برای رهبری واکنش بشردوستانه ایالات متحده و ارائه سریع کمک به جوامع آسیب دیده مستقر کرد. این شامل همکاری با شرکا برای افزایش سریع کمک‌های بشردوستانه حیاتی بود، از جمله از طریق مشارکت با وزارت دفاع ایالات متحده برای تکمیل موفقیت‌آمیز یک پل هوایی که نزدیک به 630 تن کالاهای امدادی را به پاکستان تحویل داد.

ارسال نظر

 
1