خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت حملات علیه عناصر ارتش پاکستان را بر عهده می گیریم
کد خبر :1332067379

09:49 1403/06/27


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بندر گوادر, تجزیه طلب, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حملات علیه عناصر وابسته به ارتش پاکستان در بندر گوادر و کویته را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حملات علیه عناصر وابسته به ارتش پاکستان در بندر گوادر و کویته را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: مبارزان بلوچ ما در 2 عملیات جداگانه در گوادر و کویته عناصر و جاسوسان نهادهای امنیتی و ارتش اشغالگر پاکستانی را هدف حمله قرار دادند.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: مبارزان بلوچ یکشنبه شب یک جاسوس وابسته به ارتش اشغالگر پاکستانی و نهادهای امنیتی را با پرتاب نارنجک هدف قرار دادند که منجر به جراحت شدید وی گردید. این عنصر دشمن در پوشش مغازه قنادی در حال جاسوسی برای ارتش دشمن بود.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین در عملیاتی دیگر یک جاسوس ارتش اشغالگر پاکستانی به نام خالد حسین فرزند غلام سرور ساکن منطقه اوستا محمد را در حوالی منطقه قیچی بیگ شهر کویته به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

سخنگوی بی ال ای گفت: تیم اطلاعاتی بی ال ای این جاسوس ارتش را تحت رصد داشتند، وی در کویته و قلات در حال جاسوسی برای ارتش اشغالگر پاکستانی بود و روز گذشته نیز با تغییر پوشش خود در حال انجام ماموریت جمع آوری اطلاعات در منطقه قیچی بیگ کویته بود.

وی در پایان عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این 2 حملات را بر عهده می گیرد.

ارسال نظر

 
1