خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن دو نظامی پاکستانی در حمله شبه نظامیان بلوچ در مند
کد خبر :1318210829

13:44 1402/06/23


برچسب ها : BLF, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مند,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت حمله به پاسگاه تازه تاسیس ارتش پاکستان در مند را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای اظهار داشت: فدائیان سازمان ساعت 18 روز سه شنبه پاسگاه تازه تاسیس ارتش پاکستان در منطقه چکاپ کور مند شهرستان کیچ را مورد حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن یک تن دیگر شد.

وی افزود: این عملیات با استفاده از سلاح های خودکار و سنگین از نزدیک انجام شد و بالگرد های تهاجمی ارتش روز بعد منطقه مذکور را هدف تیراندازی قرار دادند اما در این حمله هیچگونه تلفاتی به نیروهای ما وارد نیامد و شبه نظامیان به صورت امن به پایگاه خود بازگشتند.

این سخنگو گفت که BLF از نزدیک فعالیت های نیروهای دشمن را زیر نظر دارد. پس از ساخت پاسگاه دشمن ، برای محدود کردن افزایش فعالیت دشمن در منطقه، آن را هدف قرار دادیم. وی افزود: به دشمن هشدار می دهیم که در دژها، پاسگاه ها و حتی جبهه های قوی خود در بلوچستان اشغالی امنیت ندارند و بی ال اف می تواند در هر نقطه ای به آنها حمله کند و این حملات تا استقلال بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1