خبر فوری

 
انفجار و کشف بمب در سه نقطه مختلف ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :1317880939

11:14 1401/10/15


برچسب ها : انفجار بمب, انفجار بمب کنار جاده ای, پلیس ایالت بلوچستان, تیم خنثی سازی بمب, خنثی کردن بمب, شهرستان بولان, منطقه کاهان, نصیرآباد, کشف بمب,

منابع آگاه از انفجار و کشف بمب در مناطق بولان، کاهان و نصیرآباد ایالت بلوچستان خبر دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از انفجار و کشف بمب در مناطق بولان، کاهان و نصیرآباد ایالت بلوچستان خبر دادند.

بر اساس اعلام منابع آگاه، نخستین انفجار که از نوع بمب کنار جاده‌ای بود در منطقه پیر تیار غازی در شهر بولان به وقوع پیوست، هیچ گزارشی در خصوص تلفات جانی احتمالی از این انفجار منتشر نشده است.

به گفته پلیس شرکت عمرانی در حال فعالیت در جاده اصلی بود که یک بمب کنار جاده‌ای از سوی افراد ناشناس در این منطقه نصب شد، نیروهای امنیتی با محاصره منطقه تیم خنثی سازی بمب را شهر کویته فراخواندند.

علاوه بر این انفجار مهیبی در منطقه کاهان چپی از توابع شهرستان کیچ ایالت بلوچستان نیز رخ داد که صدای انفجار آن تا از فاصله دور نیز شنیده شد. به گفته منابع امنیتی بمب به کار گرفته شده در این انفجار نیز از نوع بمب کنار جاده‌ای بود و نیروهای امنیتی در حال تلاش برای خنثی سازی آن بودند.

مقامات محلی تاکنون هیچ اظهار نظری در خصوص تلفات این انفجار نداشته‌اند، اما بنا بر گفته برخی از منابع این بمب در مسیر نیروهای امنیتی کار گذاشته شده بود.

از سوی دیگر یک بمب کنار جاده‌ای که در جاده اصلی واقع در حوزه استحفاظی پلیس منگولی در شهر نصیرآباد نصب شده بود خنثی گردید.

به گفته مقامات امنیتی نصیرآباد شب گذشته افراد ناشناس بمب کنار جاده‌ای را کار گذاشته بودند، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و بخش ویژه بلافاصله پس از مطلع شدن از این امر در محل حضور یافته و با فراخواندن تیم خنثی سازی بمب آن را خنثی کردند.

ارسال نظر

 
1