خبر فوری

 
حمله ارتش انقلابی سند به نیروهای رنجرز در شهر دادو ایالت سند
کد خبر :1317096802

13:55 1402/10/12


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, ارتش پاکستان, ایالت سند, تجزیه طلب, دادو, سودهو سندی, نیروهای رنجرز,

ارتش انقلابی سند از گروه‌های تجزیه طلب مسلح ایالت سند پاکستان مسئولیت حمله به نیروهای مسلح رنجرز در شهر دادو این ایالت را بر عهده گرفت.


سند: به گزارش راز نیوز| ارتش انقلابی سند از گروه‌های تجزیه طلب مسلح ایالت سند پاکستان مسئولیت حمله به نیروهای مسلح رنجرز در شهر دادو این ایالت را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سند در بیانیه‌ای اعلام داشت: ارتش انقلابی سند شب گذشته نیروهای رنجرز پاکستان را در حوالی تقاطع هیتم جتوئی در شهر دادو مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن دو نیروی رنجرز از جمله یک نایب سرجوخه کشته شدند.

وی افزود: ارتش پاکستان، نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح رنجرز تحت پوشش کشاورزی شرکتی و پروژه‌های سی پک به همراه چین و دیگر کشورهای خارجی در حال تصرف صدها هکتار از اراضی سرزمین سند هستند، آنها تحت عنوان پروژه‌های حامی سند در حال خارج نمودن سِندی ها از سرزمین خودشان هستند.

وی تصریح کرد: ارتش پاکستان، نهادهای امنیتی و دیگر نیروهای مسلح در وقایع مختلف با یورش به خانه‌های شهروندان سندی در مناطق گوناگون از جمله تندو بهاول، توری پاتک و ماری جلبانی آنها را مورد قتل عام قرار می‌دهند.

سودهو سندی خاطرنشان کرد: ارتش انقلابی سند به حملات خود علیه تمامی نیروهای مسلح پاکستان که در اشغال سرزمین سند و قتل جوانان سندی دخیل هستند ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1