خبر فوری

 
 
تعهد پاکستان و فرانسه برای تشدید مشارکت استراتژیک و کشف راه های جدید جهت تبادلات اقتصادی و فرهنگی
کد خبر :1317031545

11:23 1402/07/22


برچسب ها : بخش خصوصی, پاکستان و فرانسه, روابط دوجانبه, سفیر فرانسه,

نیکولاس گلی سفیر فرانسه در پاکستان با فواد حسن فواد وزیر خصوصی سازی پاکستان دیدار و به همراه روابط پایدار دوجانبه، در خصوص امور مختلف مورد علاقه مشترک به رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نیکولاس گلی سفیر فرانسه در پاکستان با فواد حسن فواد وزیر خصوصی سازی پاکستان دیدار و به همراه روابط پایدار دوجانبه، در خصوص امور مختلف مورد علاقه مشترک به رایزنی پرداخت.

به گزارش بخش رسانه ای وزارت خصوصی سازی پاکستان، هدف از این رایزنی، افزایش همکاری در بخش های مهم از جمله در زمینه های آموزش، کشاورزی و همکاری گسترده اقتصادی، بود.

سفیر فرانسه تمایل خود به آگاهی از استراتژی پاکستان در بخش خصوصی سازی، را ابراز داشت که وزیر فدرال پاکستان در این میان برنامه جامع خصوصی سازی را به وی ارائه کرد.

 نیکولاس گلی پیشنهادهای ارزشمندی را در مورد خدمات مشاوره فرانسوی و شرکت ها و شرکت های بالقوه ای که می توانند در این طرح ها شرکت کنند، ارائه کرد.

فواد حسن فواد حین گفت و گو توضیحاتی در رابطه با برنامه خصوصی سازی شرکت های توزیع (برق) را ارائه کرد و یک روش گام به گام برای خصوصی سازی شرکت‌های توزیع نیروی برق (DISCO) را شرح داد که بر اساس یک مدل امتیازی ساختار یافته است.

وی افزود: در مرحله افتتاحیه، واگذاری کنترل مدیریت با یا بدون خرید سهام انجام خواهد شد. مرحله دوم شامل عرضه عمومی سهام اضافی پس از دستیابی به معیارهای معین خواهد بود.

سفیر فرانسه تمایل شدید فرانسه برای مشارکت در همکاری و سرمایه گذاری در بخش های مختلف در پاکستان را ابراز داشت و وی زمینه‌هایی را که کسب‌وکارهای فرانسوی قبلاً پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، به‌ویژه در بخش‌های خودرو و خرده‌فروشی برجسته کرد.

در این نشست همچنین تعهد تزلزل ناپذیر پاکستان و فرانسه برای تشدید مشارکت استراتژیک خود و کشف راه های جدید برای تبادلات اقتصادی و فرهنگی بیان شد.

ارسال نظر

 
1