خبر فوری

 
نخست وزیر پاکستان کشته شدن شهروندان چینی در حمله تروریستی را تسلیت گفت
کد خبر :1316140000

12:41 1403/07/17


برچسب ها : پاکستان و چین, پیام تسلیت, حمله انتحاری, روابط دو جانبه, سفیر چین, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, کراچی,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان ضمن تسلیت به مناسبت کشته شدن شهروندان چینی در حمله انتحاری در نزدیکی فرودگاه کراچی، متعهد به شناسایی و مجازات فوری عاملان این حادثه تروریستی شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در بازدید از سفارت چین در اسلام‌آباد، کشته شدن شهروندان چینی در حادثه تروریستی نزدیکی فرودگاه کراچی را تسلیت گفت و افزود: به زودی با شناسایی عوامل این حمله، آنها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

وی طی دیدار با جیانگ زی آیدونگ سفیر چین، اظهار کرد: حفاظت از جان و مال برادران چینی از اولویت های ما است و این توطئه شنیع برای آسیب رساندن به روابط پاکستان و چین به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود.

نخست وزیر افزود: من شخصا روند تحقیقات این پرونده را زیر نظر دارم و تدابیر امنیتی شهروندان خارجی را بیش از پیش مستحکم خواهیم کرد.

سفیر چین ضمن قدردانی از نخست وزیر پاکستان بابت اقدام و واکنش سریع و فوری دولت پاکستان نسبت به این پرونده، اعتماد خود نسبت به گام های برداشته شده برای شناسایی و مجازات عاملان را ابراز کرد.

ارسال نظر

 
1