خبر فوری

 
 
دیدار مدیر کشوری برنامه جهانی غذا با رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان
کد خبر :1315880921

14:00 1401/09/02


برچسب ها : برنامه جهانی غذا, رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان, سپهبد انعام حیدر ملک, سیل زدگان,

کریس کائه مدیر کشوری برنامه جهانی غذا در پاکستان روز گذشته با سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کریس کائه مدیر کشوری برنامه جهانی غذا در پاکستان روز گذشته با سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص وضعیت عدم امنیت غذایی در جریان سیل 2022 در پاکستان و اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ امنیت غذایی مردم مناطق آسیب دیده جهت نجات مردم از پیامدهای بلایای طبیعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کریس کایه در این دیدار به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه عملیات نجات اضطراری برنامه جهانی غذا با همکاری شریکان بین‌المللی خود برای فراهم نمودن مواد غذایی، مبالغ نقد و اشتغال زایی برای سیل زدگان در پاکستان پرداخت.

وی اظهار داشت: سازمان برنامه جهانی غذا برنامه خود برای کمک به شناسایی مناطق دارای اولویت، اجرای برنامه‌های زنجیره غذایی و ایجاد مراکز تسهیل با استفاده از اجرای برنامه‌های آموزشی برای کارکنان فنی تنظیم کرده است.

 رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان نیز در این دیدار از نقش برنامه جهانی غذا برای رفع مشکلات مردم بر اساس ارزش‌های بشردوستانه از طریق اقداماتی همچون امدادرسانی فوری به مناطق سیل زده و تأمین حمایت لجستیک و اقلام غذایی تمجید نمود.

وی همچنین اظهارات مدیر کشوری برنامه جهانی غذا مبنی بر کمک‌های اضطراری مدت کوتاهی به رفع گرسنگی منجر می‌شود و مقابله با علل اساسی عدم امنیت غذایی در پاکستان نیازمند سرمایه گذاری مناسب و ایجاد انعطاف در جوامع خط مقدم بحران آب و هوایی است.

در ادامه این دیدار دو طرف در خصوص تداوم همکاری‌های متقابل برای حمایت از آسیب‌پذیرترین اقشار از طریق نقشه برداری زنجیره غذایی و برنامه‌های امنیت مالی توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1