خبر فوری

 
 
حمله ارتش انقلابی سند به تیم دایره مبارزه با تروریسم در کراچی
کد خبر :1315289207

11:07 1402/04/22


برچسب ها : CTD, SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, دایره مبارزه با تروریسم, کراچی,

سودهو سندی سخنگوی سازمان تجزیه طلب مسلح سند موسوم به "ارتش انقلابی سندهو دیشSRA" مسئولیت حمله به تیم دایره مبارزه با تروریسم در کراچی را برعهده گرفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سودهو سندی سخنگوی سازمان تجزیه طلب مسلح سند موسوم به "ارتش انقلابی سندهو دیشSRA" در بیانیه ای اظهار داشت که مبارزان سازمان، خودروی گشتی تیم بخش اطلاعات دایره مبارزه با تروریسم CTD را در بزرگراه نادرن کراچی با بمب هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله که با انفجار بمب جای گذاری شده در موتورسیکلت صورت گرفت، دو نیرو کشته و سه تن زخمی شده اند. دایره مبارزه با تروریسم پلیس در ایالات بلوچستان و سند در ربایش جوانان و سپس قتل آنها در درگیری های ساختگی نقش دارد. سخنگو تصریح داشت که مقاومت ما تا آزادی کامل سرزمین سند ادامه خواهد یافت.

از طرفی راجا عمر خطاب سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم با بیان اینکه این حمله شب 21 تیر با انفجار بمب نصب شده در موتورسیکلت علیه خودروی پلیس صورت گرفت، افزود: در این حمله سه نیروی پلیس زخمی شده اند.

وی اظهار داشت که تیم دایره مبارزه با تروریسم درپی اطلاع از حضور نیروهای تی تی پی برای انجام عملیات به محل اعزام شده بود که در مسیر بازگشت مورد حمله قرار گرفت.

 

ارسال نظر

 
1