خبر فوری

 
ایست بازرسی تروریست های طالبان در شهرستان کرک
کد خبر :1315159368

10:47 1403/03/17


برچسب ها : ایست بازرسی, ایست و بازرسی, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, شهرستان کرک,

ویدیویی منتشر شده است که نشان می دهد عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان با ایجاد ایست بازرسی در شهرستان کرک، در حال بازرسی خودروهای عبوری می باشند.


خیبرپختونخوا: به گزارش راز نیوز| ویدیویی درحال منتشر شدن در فضای مجازی است که نشان می دهد عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP با ایجاد ایست بازرسی در جاده اصلی شهرستان کرک ایالت خیبرپختونخوا، در حال بازرسی خودرو ها می باشند.

بر اساس جزئیات منتشر شده: گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با ایجاد ایست بازرسی در بزرگراه پیشاور به کراچی در شهرستان کرک و  محدوده کلانتری لتمبر در حال بازرسی خودروها می باشد. در این ویدیو به وضوح دیده می شود که طالبان خودروهای عبوری را متوقف و آن ها را چک می کنند، همچنین کارت های کارمندان دولتی را نیز به طور ویژه مورد بررسی قرار می دهند.

 

هرچند نیروی پلیس محلی این فیلم را مربوط به دو ماه قبل می داند، اما مردم محلی می گویند که این رویداد در تاریخ 14 ماه مه برابر 25 اردیبهشت به وقوع پیوسته است.

ناگفته نماند که پیش از این هم حوادث مشابهی در وزیرستان شمالی و جنوبی رخ داده است. وایرال شدن این ویدیو در فضای مجازی موجب ایجاد ترس و نگرانی میان مردم و کارمندان دولتی شده است.

این درحالی است که حساب های کاربری نزدیک به ارتش پاکستان می گویند که این ویدیو متعلق به 14 مه می باشد موقعی که یک گروه از عناصر تروریستی در نزدیکی سد چنگوس، یک پاسگاه خالی را اشغال کرده و این ویدیو را ضبط کردند.

ارسال نظر

 
1