خبر فوری

 
تماس تلفنی دبیر شورای امنیت روسیه با اجیت دوال پس از شورش نارفرجام واگنر
کد خبر :1315159159

16:44 1402/04/09


برچسب ها : آجیت دووال, تماس تلفنی, دبیر شورای امنیت روسیه, دهلی نو, روابط دوجانبه, شورش, گفتگوی تلفنی, مسکو, مشاور امنیت ملی هند, هند و روسیه,

در اولین تماس دهلی نو و مسکو پس از شورش نافرجام گروه واگنر در روسیه، آجیت دوال مشاور امنیت ملی هند با همتای خود نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه در 29 ژوئن-8 تیر صحبت کرد.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| در اولین تماس دهلی نو و مسکو پس از شورش نافرجام گروه واگنر در روسیه، آجیت دوال مشاور امنیت ملی هند با همتای خود نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه در 29 ژوئن-8 تیر صحبت کرد. آنها در مورد تحولات و همچنین روابط دوجانبه و چندجانبه گفتگو کردند.

در بیانیه آمده است که طرفین توافق کردند تا گفتگوی محرمانه را ادامه دهند و موضوعات جاری همکاری روسیه و هند در زمینه امنیتی و چشم‌انداز تعمیق آن در قالب‌های دوجانبه و چندجانبه به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نیکولای پاتروشف به آجیت دوال مشاور امنیت ملی هند در مورد آخرین رویدادهای روسیه اطلاع داد.

براساس جزئیات منتشر شده از این تماس تلفنی، این تماس بخشی از تماس کرملین با متحدان و شرکا پس از شورش نافرجام گروه واگنر در 24 ژوئن-3تیر، می باشد.

ارسال نظر

 
1