خبر فوری

 
هلاکت 3 تن از عاملان حمله تروریستی به کاروان دیپلمات های خارجی در سوات پاکستان
کد خبر :1314766087

09:46 1403/07/14


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, خودروی دیپلمات, دایره مبارزه با تروریسم, دیپلمات ها, سوات, هلاکت تروریست ها,

3 تن از عوامل شریک در حمله تروریستی به کاروان دیپلمات های خارجی در شهرستان سوات ایالت خیبر پختون خوا در عملیات نیروهای امنیتی کشته شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| 3 تن از عوامل شریک در حمله تروریستی به کاروان دیپلمات های خارجی در شهرستان سوات ایالت خیبر پختون خوا در عملیات نیروهای امنیتی کشته شدند.

به گفته پلیس، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر حضور عناصر تروریستی در منطقه میا شیخ بابا عملیاتی را کلید زدند.

در جریان این عملیات به دنبال تیراندازی تروریست ها درگیری سنگینی میان طرفین صورت گرفت که در نتیجه آن 3 تروریست عضو تحریک طالبان پاکستان به درک واصل شدند.

به گفته معاون بازرس پلیس، تروریست های کشته شده در حمله به تیم اسکورت کاروان دیپلمات های خارجی در منطقه مالم جبه شهرستان سوات نقش داشتند.

لازم به ذکر است در 22 سپتامبر(1 مهر) کاروان حامل دیپلمات های خارجی در شهرستان سوات ایالت خیبر پختون خوا در یک انفجار مورد سوء قصد قرار گرفته بود که در نتیجه آن یک نیروی پلیس کشته شده و 4 تن دیگر نیز مجروح شدند.

طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، در این کاروان دیپلمات کشورهای اندونزی، پرتغال، قزاقستان، بوسنی و هرزگوین، زیمباوه، رواندا، ترکمنستان، ویتنام، ایران، روسیه و تاجیکستان حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1